Direct inschrijven
Kijk hier voor de cursusdata

Domein: professionaliteit
Categorie: beroepsvereisten
Accreditatiepunten: 3

De leerdoelen van deze workshop zijn:

  • communicatietechnieken met de klant
  • naar wie verwijst u onbehandelbare klachten door
  • hoe stelt u een rapportage op die voldoet aan de wetgeving
  • meer inzicht in de AVG (algemene verordening gegevensbescherming)
  • meer inzicht in de WKKGZ (wet kwaliteit klachten en geschillen zorg)
  • meer inzicht in de WPB (wet bescherming persoonsgegevens)

Vooropleiding

Voor deze cursus hebt u geen specifieke vooropleiding nodig.

Duur van de cursus

Deze cursus duurt 3 uur.

Aantal deelnemers

Minimaal 2, maximaal 10. Twee weken voor aanvang van de opleiding wordt besloten of deze definitief van start gaat.
Bij een webinar is het maximaal aantal deelnemers 50.

Examens

Voor deze themadag hoeft u geen examen af te leggen. U ontvangt van ons een certificaat na afronding van deze cursus.

Kosten

Lesgeld € 55,- *

* Deze prijzen zijn exclusief btw. Bent u ondernemer, dan kunt u de btw terugvorderen bij de Belastingdienst.