Direct inschrijven
Kijk hier voor de cursusdata

Domein: reflectie
Subdomein: intervisie
Accreditatiepunten: 3

Leerdoelen

  • Welke verschillende soorten van communicatie zijn er
  • Hoe kan ik verschillende gesprekstechnieken toepassen
  • Hoe ga ik om met klachten die ik krijg
  • Hoe communiceer ik met anderstaligen of laaggeletterden
  • Wat mag ik wel en niet met de clientgegevens doen?
  • Vraag ik het juiste tarief, a.d.h.v. een kostprijsberekening het tarief bepalen
  • Wat zijn mijn sterke en zwakke punten, waar liggen mijn kansen en bedreigingen, wat kan ik
    verbeteren zodat ik nog meer kwaliteit kan leveren, a.d.h.v. SWOT en PDCA

Duur van de cursus

Eén dagdeel

Aantal deelnemers

Minimaal 3, maximaal 12. Twee weken voor aanvang van de opleiding wordt besloten of deze definitief van start gaat.
Bij een webinar is het maximaal aantal deelnemers 50.

Examens

Voor deze cursus hoeft u geen examen af te leggen.

Kosten

Lesgeld € 70,00 *

* Deze prijzen zijn exclusief btw. Bent u ondernemer, dan kunt u de btw terugvorderen bij de Belastingdienst.

Accreditatiepunten

Domein: reflectie
Subdomein: intervisie
Accreditatiepunten: 3